robenconnymetvakantie.reismee.nl

zullen we het nog een keertje overdoen........

want het was zo naar ons zin. 2012 en 2015 liggen al weer een tijdje achter ons en we vonden het maar weer eens tijd worden om onze lieve familie in Nieuw Zeeland weer op te gaan zoeken. Dit keer wordt het de najaars periode daar. Dus mooie herfstkleuren, warmer water en lekkere temperaturen zullen ons hopelijk opwachten.

Dit keer ook geen camper om ons mee te verplaatsen maar een auto. Dus we doen het allemaal een beetje anders. De auto en tickets zijn geboekt en ook de slaapadressen. Hieronder alvast een paar lekker makende plaatjes van de lodges, b&b's en campings waar we gaan slapen.

we beginnen bij Steve en Jennie in Auckland en gaan verder op het schiereiland Coromandel waar we drie dagen logeren in deze leuke huisjes. Daarna gaan we wat afzakken naar het zuiden en gaan een nachtje kamperen in een huisje op een camping. Dan naar Fiona en John in Te Kuiti. Dan naar het midden van het Noordereiland , naar Lake Taupo waar we een b&b hebben met fietsen en ook lekker 3 dagen de omgeving bekijken.

Daarna een kleine week bij Pete en Corrie op de boerderij. Lekker eten aan lake Ferry en genieten van de mooie omgeving waar mijn oom ooit zijn schapen boerderij begon . We steken toch over naar het zuid eiland om daar ook 8 dagen rond te rijden en een aantal dingen te bekijken die we in 2015 hebben gemist/niet kunnen bekijken. Op dit zuid eiland een paar mooie lodges geboekt waar we iedere keer een dag of 2/3 blijven slapen.

Onderweg naar Auckland terug gaan we nog langs de Oostkust. Daar hebben we in 2012 en 2015 ook geen bezoek aan gebracht dus dat moet dit jaar wel gebeuren. En dan zijn we weer ruim 5 weken verder en kunnen we weer naar huis. Uiteraard gaan we jullie weer op de hoogte houden, als jullie dat leuk vinden tenminste.

groetjes Rob en Conny

Ingrid

Ziet er weer goed uit hoor! Mooie adresjes om te logeren en leuk dat jullie weer naar je familie gaan!

jac havermans

ziet er weer mooi uit wij wensen jullie fijne dagen

Joke Boontjes

Hoi! Wat leuk allemaal! Wat gebeurt er veel bij jullie. Eerst verhuizen en dan lekker op reis! Fijn om de familie weer terug te zien. Ik ga jullie graag weer volgen. Groetjes.