robenconnymetvakantie.reismee.nl

alweer ruim twee weken op stap

Inmiddels al weer ruim 2 weken met de camper op stap. Al zoveel gezien en gedaan. En wat leuk om te zien dat jullie onze berichten lezen. Carina: Des te lekkerder smaakt de koffie weer als ik terug ben????.

We zijn weer n paar dagen verder en hebben het erg koud gehad. Tot eergisteren nog veel zon gehad maar gisteren en vandaag was het minder. Maar gelukkig scheen de zon weer lekker toen we op de camping kwamen.

We hebben maandag een mooie cruise gemaakt door de fjorden van milford sounds. Pinquins en zeehonden gezien.

Dinsdag op het zuidelijkste punt van het zuider eiland geweest slope point. Waaien!!! Je waaide uit je hemd.

In de stromende regen op de camping gestaan en het was vanochtend niet veel beter. Gelukkig trok het na Dunedin open en bij de Mouraki Boulders werd het weer lekker zonnig. Wel nog een ijskoude wind. De nz's vinden het ook tegen vallen. Met name de temperatuur. Maar ach, we moeten het er mee doen hè.

Morgen richting Mount Cook.

Tot het volgende verslag maar weer...

Sandra Kisters

Lieve allemaal,
Ik wil jullie even laten weten hoeveel ik van jullie verhalen en foto's geniet. Het versterkt mijn al "eeuwenoude" wens om ooit een keer naar NZ te gaan des te meer. Dank er voor en blijf vooral zo genieten als nu..een beetje meer of minder wind maakt het alleen maar meer bijzonder...wij hadden gisteren code oranje dus veel beter is het hier ook niet hahaha. Heel veel groetjes uit windy BOZ

Marco

Die wind die wij vannacht hier hadden hebben jullie zeker gestuurd ?

Astrid

Heerlijk om te lezen en te zien zoals jullie aan het genieten zijn en wat een prachtige foto's!
Heel veel plezier nog samen.

iris

Klinkt heerlijk!! Leuk om het zo toch een beetje mee te beleven!!! ????????

iris

Huh die ??? Moesten er niet achter hoor! X