robenconnymetvakantie.reismee.nl

wachten op de parking bij de ferry

Een heerlijke verjaardag gevierd in nz bij mijn familie. Donderdag avond aangekomen en vrijdag op mijn verjaardag naar Castlepoint gereden. Dat was de rit met dan waard. Heerlijk weer gehad en 's avonds een heerlijk diner gekookt door Corrie met een heuse birthday cake erbij. Ook leuke cadeaus gekregen. O.a een zeefdruk van een bekende nz-se kunstenares Donna Cross. En van fiona een gedrukte haka, heerlijke chocolade en een foto vd familie. Goed verwend dus.

De volgende dag was er een pizza party en bbq en de nodige familie was aanwezig. Dit feest duurde tot in de late uurtjes en werd met vuurwerk afgesloten. Super.

Vandaag naar het beach huis van Corrie en Pete gereden. Wat een heerlijke plek zeg. Recht aan zee. Heerlijk weer dus beetje verbrand ondanks de factor 50....

Nu staan we alvast op het parkeerterrein bij de ferry die ons morgen om 9 uur naar het zuider eiland gaat brengen. Dus wordt weer vervolgd.

havermans

beter laat dan nooit alsnog gefeliciteerd en nog fijne dagen

Chris en Joyce

Hoi hoi!

Wat heerlijk om met jullie mee te reizen! De overtocht is heel erg mooi. Voor ons mocht de overtocht wel langer duren. Hopelijk hebben jullie mooi weer, want dan is het echt genieten op het dek.

Zijn jullie nog in het Te Papa museum geweest?

Welterusten voor nu!

Groetjes Chris en Joyce

Marco

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Conny. In ieder geval goed verwend daar.
We blijven het volgen