robenconnymetvakantie.reismee.nl

Hobbiton

Vandaag vertrokken in flinke regen. Eigenlijk werden we ermee wakker. Das jammer....Maar eenmaal bij Hobbiton in Matamata aangekomen breekt de zon door! Wat een mazzel.

De tour geboekt en twee uur met een gids rond gelopen en fotootjes genomen. Rob heeft nog een lekker hobbit biertje gedronken in de Green dragon. Eenmaal terug in de camper begon het weer te hozen. Nogmaals....we hadden erg veel mazzel gehad.

Aangezien het weer in heel NZ vandaag niet best was besloten we om een flink stuk te gaan rijden richting het zuiden. De weg werd afgelegd in noodweer met zware windstoten. Conny vandaag haar eerste stuk in de camper gereden en dat ging goed gelukkig want het was een flink klusje met dat weer.

Om 18.30 uur aangekomen in Hastings op de camping en een heerlijke spaghetti gegeten die door ons Annetje was klaar gemaakt.

Nu net weer alle foto´s en filmpjes bekeken en we kijken weer terug op een leuke doch natte dag.

Morgen richting de familie in het zuiden en daar gaan we een feestje bouwen voor de verjaardag van Con.

wordt vervolgd......

havermans

aangezien de regen hebben jullie toch veel plezier en een mooi kabouter huisje

pjvanoverveld

Bericht ontvangen heel erg leuk.
Conny, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Rob en annet ook.Wij hopen dat alles daar naar jullie zin zal zijn.Maak er een leuke dag van.
En tot ziens ,groetjes .
Ma en Piet

Ma.Lokers

hallo schatten en bovenal de jarige ik heb naar je gebeld en gemaild ik weet niet of je het ontvangen heb het bellen lukte niet ik probeer het vanavond nog eens in elkgeval van harte gefeliciteerd en een leuk feestje.kus voor iedereen Ma.