robenconnymetvakantie.reismee.nl

update tot en met 3-11

Van alles gedaan de laatste dagen.

Zondag allereerst ontzettend vroeg opgestaan om naar de All Blacks te gaan kijken. Gave wedstrijd en gelukkig gewonnen!! Altijd beter voor ons als onze gastheer en vrouw zich blij voelen, toch?

Daarna naar de marathon gaan kijken waar Toby (zoon van een nicht) aan mee deed ( afstand 12 km) en in de middag heerlijk de boot gepakt naar Waiheke Island. Daar in 2012 ook geweest en Jennie had een taxi geregeld zodat we een rondje eiland deden en daarna heerlijk geluncht bij Mudbrick. Yummie...

Maandagochtend de camper opgehaald en naar Hot water beach gereden. In 2012 ook geweest en nu speciaal voor Annet heen gereden zodat zij ook de sensatie kon meemaken van het gloeiend hete bronwater dat gewoon omhoog uit de grond komt. Met een schepje een kuil gegraven en heerlijk in liggen badderen. Hilarische taferelen om ons heen van zich verbrandende mensen. Daarna heerlijk fish en chips gehaald en opgepeuzeld. Wederom vroeg naar bed ( ons slaap schema is nog wat het moet zijn)

3-11 op tijd wakker geworden en lekker ontbeten. Onderweg gegaan naar Hahei waar vandaan we een flinke wandeling hebben gemaakt naar Cathedral Cove. In totaal 2,5 uur aan de wandel geweest en flinke bergen en trappen beklommen. Goeie conditie Con !!!

maar mooie wandeling achteraf en zeker de moeite waard. Het weer is tot nu toe goed. Wel veel bewolking maar in ieder geval droog. En als de zon doorkomt nou dan weet je niet hoe snel je wat uit moet trekken!

Nu staan we op een camping aan het strand in Papamoa. Net nog een klein vuurwerk kunnen aanschouwen. Morgen naar Hobbiton.

Jaap Postma

Papamoa net voorbij Mount Maunganui .. .heerlijke omgeving en mooie stranden.

Kevin

In die paar dagen dat julllie er nu zijn hebben jullie toch al heel veel gedaan! Hobbittown ook vet!

Boutje

Leuk, zo'n klein vakantiehuisje......

Marco

En Joyce komt straks lekker frietjes bij ons eten.