robenconnymetvakantie.reismee.nl

Nog vier nachtjes slapen....

Ja lieve vrienden en familie,

nog maar vier nachtjes slapen en dan is het echt zover. Om half elf vliegen we richting nz om daar vrijdag avond om 23.45 uur (nz tijd) aan te komen. De boodschappen voor Joyce en Kevin zijn binnen, de badkamer en wc gepoetst, de laatste wasjes worden gedraaid en de lege koffers staan te wachten op hun bagage. 30 kilo mag er deze keer mee p.p. Aangezien de spullen die al klaar liggen naast mijn bed hebben we die ook wel nodig hihi.

we hebben nog een reisgenoot aan ons gezelschap toegevoegd. Stefan van annet gaat een gedeelte van de reis met ons mee. Hij sluit na dertien dagen bij ons aan op het zuider eiland en gaat dan voor 19 dagen met ons mee. De camper was groot genoeg en voor Annet natuurlijk wel zo gezellig.

Ik hou natuurlijk het weer in nz goed in de gaten en dat wordt steeds beter naar mate de tijd verstrijkt. maar je weet het daar maar nooit. Het kan vriezen het kan dooien. Maar we hebben de vakantie verdiend dus zal het weer zich daar best aan aanpassen hopen we ????.

het volgende verslag zal zeer waarschijnlijk vanuit down under komen dus tot binnenkort. Het tijdsverschil is 12 uur . Dus een halve dag verder dan in NL.

Tot snel allemaal

kia ora

Robje

Nou schat ik kan ook niet wachten heb er echtheid veel zin in,

Kevin

Jaaa het duurt nu echt niet meer lang! Eindelijk na alle voorpret gaat jullie reis nu bijna beginnen!

Xx

Joyce

Lekker home alone

Boutje

Het gaat nu echt snel! Spannend maar vooral heel leuk en inderdaad dik verdiend! X.

Anja

Super veel plezier toegewenst!! We houden jullie in de gaten ????

Marco en Rianne

Aftellen maar..........alvast vell plezier en een goede reis